Bijzondere week voor Livetime Productions

Donderdag 25 september 2014
De afgelopen week was een heel bijzondere week uit het leven van Livetime Productions. Met maar liefst zeven producties in een dikke week tijd was het topdrukte! Stuk voor stuk verschillende producties variërend van corporate events voor Randstad en de Postcode Loterij, gebouwenprojectie in Haarlem, een sportevent in Den Haag tot aan een heel bijzonder vredesconcert in de Ziggo Dome. Met het gehele Livetime team is de afgelopen weken keihard gewerkt aan deze bijzondere producties, waar vol trots op wordt teruggekeken! Een overzicht....

Postcode Lottery Green Challenge
Een internationale competitie in de Gashouder te Amsterdam. Deze wedstrijd beloont het meest innovatieve en duurzame idee dat leidt tot reductie van CO2-uitstoot. In opdracht van de Postcode Loterij verzorgde Livetime de hele technische productie van dit corporate event.

Paviljoen Welgelegen
In verband met de viering van 200 jaar Koninkrijk werd het provinciehuis in Haarlem omgetoverd tot een openluchttheater. Door middel van een uniek visueel spektakel waren beelden van het waterrijke Noord-Holland en de geschiedenis van Paviljoen Welgelegen te zien. Livetime verzorgde de gehele technische productie hiervan in opdracht van Fest!vents.

Nederlands Film Festival
In dezelfde week is de opbouw van het Nederlands Film Festival begonnen in de grote zaal van Tivoli Vredenburg. Op het Neude in Utrecht is de NFF huiskamer ingericht waar men van de Nederlandse televisie kan genieten.

Vredesloop
In het Vredesweekend van 20/21 september vond de tweede editie van de Vredesloop plaats in Den Haag. Het was met 8000 deelnemers een groot succes. In opdracht van Like 2 Organize verzorgde Livetime de gehele site productie van dit loopevent.

175 Jaar Spoor in Nederland
In ditzelfde weekend verzorgde Livetime in opdracht van Xsaga de productie van 175 Jaar Spoor in Nederland op het station van Amsterdam Centraal. Tijdens een toneelvoorstelling van Pieter Kramer werd vertoond dat de eerste trein, De Arend, over het traject van Amsterdam naar Haarlem reed.

Masterpeace in Concert
Als afsluiting van het Vredesweekend verzorgde Livetime in opdracht van Masterpeace en Brand New Live de technische productie van een uniek vredesconcert in de Ziggo Dome te Amsterdam. Tijdens dit concert kwamen maar liefst 40 artiesten uit verschillende conflictgebieden over de hele wereld samen om gezamenlijk een muzikaal statement te maken: music above fighting.
Onder begeleiding van het Metropole Orkest brachten zij gezamenlijk met Oleta Adams en Van Velzen een prachtig concert ten gehore. In het voorprogramma stonden verder Niels Geusebroek, Tim Akkerman, Leonie Meijer en Karsu Donmez. Livetime heeft uiteraard een warm hart toegedragen aan dit goede doel.