Mediapark Jaarcongres: 100 euro korting via AV & Entertainment!

Vrijdag 13 mei 2016
Welke video-innovaties gaan het medialandschap veranderen? Wat gebeurt er op het gebied van data, search en personalisatie? En waarom doen onze tv-formats het zo goed in Azië, terwijl tv-formats in het versnipperde medialandschap van Nederland dood verklaard worden? Kom 23 juni naar Mediapark Jaarcongres dat dit jaar geheel in het teken staat van: ‘The Video Age’. De Nederlandse mediatop is aanwezig en via AV & Entertainment Magazine betaal je €199,- in plaats van de gebruikelijke €299,-!

Wie gebruik wil maken van deze korting, kan een mail sturen via AANVRAAG KORTINGSCODE MPJC . Je ontvangt dan zo snel mogelijk je kortingscode, die je kunt invoeren bij het aanvragen van een toegangskaart op www.mediaparkjaarcongres.nl 

Thema MPJC2016: The Video Age
Video is overal. Op je smartphone, tablet, laptop of in je huiskamer op het grote tv-scherm. Van social media tot VOD-platform. Van virals tot virtual reality. De keuze is enorm! Dit videotijdperk biedt dan ook legio mogelijkheden aan videomakers. Transmedia storytelling, de immersive ervaring van virtual reality, dankzij big data steeds meer kennis over je publiek. Wat is er allemaal mogelijk en hoe scheid je in dit videotijdperk de trends van de hypes?

Nederlandse mediatop aanwezig
Op donderdag 23 juni komt de videowereld bij elkaar op het Media Park in Hilversum voor het Mediapark Jaarcongres (MPJC) dat dit jaar als thema ‘The Video Age’ heeft. Met bijdragen van onder andere:
  • Pim Schmitz, CEO van Talpa, over de export van tv-formats in Azië
  • Jildou van der Bijl, hoofdredacteur LINDA-magazine over de rol van video bij LINDA
  • Wendy Bernsfeld, oprichter van Rights Stuff over rechtenissues in het nieuwe videolandschap
  • En Jan de Jong (NOS), Bert Habets (RTL) en Henk Hagoort  (NPO) over de manier waarop omroepen zich handhaven in het videotijdperk
Laat je inspireren door hun enthousiaste verhalen, visies en innovatie gegarandeerd!