Partnership Livetime en Rotterdams Philharmonisch Orkest

Donderdag 30 maart 2017
<p>Het jaar 2017 is voor zowel Livetime Productions als het Rotterdams Philharmonisch Orkest van start gegaan met een bijzondere, langdurige samenwerking tussen beide organisaties. Livetime Productions is voor de komende vier jaar prefered supplier geworden voor alle evenementen die worden georganiseerd buiten de thuishaven van het Rotterdams Philharmonisch, concertgebouw De Doelen in Rotterdam. Hiervoor werd een overeenkomst gesloten tussen commercieel directeur van Livetime Productions Olivier Monod de Froideville en CEO van het Rotterdams Philharmonisch Orkest, George Wiegel.

Livetime Productions en het Rotterdams Philharmonisch werkten eerder samen tijdens de bijzondere productie Julia in Ahoy. Twee avonden betoverden het Rotterdamse orkest, onder leiding van dirigent Josep Vicent, met o.a. Bandoneonist Carel Kraayenhof, 89 dansers en luchtacrobaten uit de hele wereld Ahoy met een show speciaal voor hun geschreven door Guy Caron, een van de eerste creatieven achter Cirque du Soleil. Het doel: een nieuw publiek voor het fameuze Rotterdamse orkest aanboren, wat toen glansrijk geslaagd is.

Bekijk hier de showcase van Julia in Ahoy op de website van Livetime Productions: http://livetime.nl/technisch-producent/concerts/concerts.php?DOC_INST=25