Onderzoek 'Trends in digitale media'
Steeds meer Nederlanders kijken TV-programma's via de smartphone en de tablet. Inmiddels is dit percentage respectievelijk 21% en 27%. Van alle mobiele devices wordt het meest TV gekeken via de good old laptop: 30%. De Smart-TV vindt zowel in bezit als in gebruik een vaste plek in de Nederlandse huishoudens. Van alle huishoudens beschikt 42% over een smart-TV en de helft maakt wekelijks gebruik van de apps die hierop staan. Daarnaast blijkt dat de mogelijkheid om te kijken waar en wanneer je wilt een belangrijke motivator te zijn voor het gebruik van Video On Demand platforms. Dit zijn enkele uitkomsten van het nieuwste 'Trends in Digitale Media'-onderzoek van GfK. Screenforce presenteert de video highlights.
AV-Entertainment Nr1 2018
» Terugblik ISE 2018
» GDPR-compliant in zes stappen
» Onderzoek 'Trends in digitale media'
» OSRAM op Songfestival: lichten aan!
» Artificial Intelligence bij broadcast
» BCE en Intronics kiezen AdderLink Infinity
» Theater Kerkrade: totaalproject met tijdsdruk
» RF-toolbox optimaliseert draadloze microfoonsystemen
» Visueel spektakel: The Little Mermaid
» CUE 2018: groeispurt zonder eind
» ABN AMRO World Tennis Tournament: toernooi in beweging
» LT Series Novid flink uitgebreid
» 'Betalen 2.0' op Best Kept Secret
» Voorbeschouwing Prolight + Sound
» Harmonic Design Demo Dag: 'onder de indruk'
Lees volledige uitgave online
