Inhoud
- OTT-lancering van EMG Content Services
- Column Ferry van Beek: InspireMe
- Nieuw monitoring systeem voor RTV Rijnmond
- Vidioot: John Huijbregts stelt zich voor
- Voorbeschouwing IBC 2015
- Het belang van de juiste converter
- 'Leasen AV-producten is de oplossing'
- Ampco Flashlight versterkt verkoopbedrijven
- Nieuw vorm van entertainment: Julia!
- Hulskamp AV pakt uit bij Grand Depart
- Breda Live: thuiswedstrijd voor Unlimited Productions
- Stad op zich: Lowlands 2015
- TV & Radio Nieuws
- Column Ferry van Beek: InspireMe
- Nieuw monitoring systeem voor RTV Rijnmond
- Vidioot
- OTT-lancering van EMG Content Services: Farm&Food-TV
- Voorbeschouwing IBC 2015
- Het belang van de juiste converter
- Theater & Podia Nieuws
- Leasen AV-producten dé oplossing
- Ampco Flashlight versterkt verkoopbedrijven
- Nieuwe vorm van entertainment: Julia
- Show & Events Nieuws
- Grand Départ: Hulskamp AV pakt uit
- Thuiswedstrijd Unlimited Productions: Breda Live
- Stad op zich: Lowlands 2015
theater&podia Actueel
av-entertainment.nl
Ampco Flashlight versterkt verkoopbedrijven'Klaar voor de toekomst'
Met de toevoeging van Audiopro Nederland aan de verkoopbedrijven TM Audio Holland en Lightco Nederland heeft de Ampco Flashlight Group haar verkoopactiviteiten klaargestoomd voor de toekomst.
Audiopro, bekend als importeur en leverancier van onder andere de merken d&b audiotechnik, Auralex en Clear-Com, brengt een sterk merkenpakket met zich mee dat wordt gedragen door een aantal ervaren productspecialisten. TM Audio en Lightco staan reeds bekend als system integrator en leverancier van merken als Allen & Heath, Vari-Lite en DiGiCo. De drie bedrijven gaan samen verder als één verkoopbedrijf onder de nieuwe naam Ampco Flashlight Sales.
Platform
Door de samenvoeging ontstaat een bedrijf dat op het gebied van merkenportfolio, technische knowhow en ervaring tot één van de sterkste partijen binnen de Benelux mag worden gerekend. Ampco Flashlight Sales wordt geleid door General Manager Peter de Fouw en
Commercieel Directeur Rolf Dijkstra. "Door het samenbrengen van de verschillende disciplines binnen de groep en de gecombineerde activiteiten van verkoop en verhuur, zijn we nu in staat om onze relaties snel en kundig elke gewenste vorm van dienstverlening te bieden", aldus De Fouw.
Rolf Dijkstra: "Vanuit mijn technische achtergrond zie ik de enorme mogelijkheden van deze samenwerking. Als onderdeel van de Ampco Flashlight Group vormen we een platform waarbij we binnen een grotere actieradius, nog uitdagendere en complexere projecten kunnen oppakken."
Cruciale rol
Ondersteund door het eigen servicebedrijf Engine is Ampco Flashlight Sales op het gebied van installatie en onderhoud van theaters, popzalen en musea de betrouwbare partner maar ook bij de continuïteit van evenementen of sportwedstrijden, zoals in de Amsterdam ArenA en het Gelredome, kan het bedrijf als leverancier een cruciale rol spelen. Dick van Berkum, CEO Ampco Flashlight Group: "Ik ben blij en trots dat we gezamenlijk met Audiopro deze stap hebben kunnen zetten. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we met de brede ervaringen en de gedrevenheid van dit team, klaar zijn voor de toekomst."
Rolf Dijkstra (links) en Peter de Fouw
<
Lees verder: Nieuw vorm van entertainment: Julia!