AV&E Spotlight (Afl. 21): Enrico Daamen en Marjon Franken - Stichting Vakbeurs Theatertechniek (CUE)

Dinsdag 13 juli 2021
Enrico Daamen en Marjon Franken schoven namens de Stichting Vakbeurs Theatertechniek aan bij John Huijbregts om te praten over vakbeurs CUE, die van 17 t/m 19 januari plaatsvindt in Rotterdam Ahoy. Het gaat over de historie en groei van de beurs, maar vooral ook over de komende editie. Want hoe gaat dat, een ‘ervaringsbeurs’ organiseren in coronatijd? Wat mogen bezoekers en exposanten verwachten en wat zijn de afwegingen die gemaakt moeten worden? "We doen alles wat noodzakelijk is om het straks in goede banen te leiden." Met grote dank aan o.a. Martijn Satter (Relight Group) voor studio, decor, geluid en licht en John Huijbregts (DutchMulticam).