DzjinTonik wordt dzjinius

Woensdag 7 mei 2025
DzjinTonik, het vertrouwde productiebeheerplatform voor de media- en entertainmentindustrie, heeft zich officieel omgedoopt tot dzjinius. Deze evolutie markeert een nieuw hoofdstuk in de missie van het bedrijf om de complexe wereld van productiebeheer te vereenvoudigen en te verenigen.

Nu de sector te maken heeft met strakkere budgetten, toenemende internationale samenwerking en een groeiende vraag naar efficiëntie, treedt dzjinius naar voren met een duidelijke doelstelling: een nieuwe standaard zetten in productiebeheer met een alles-in-één platform dat elk team op één lijn houdt, van pre-productie tot post-productie.

In plaats van te vertrouwen op een gefragmenteerde verzameling tools, vervangt dzjinius inefficiëntie door duidelijkheid. Het platform biedt modules zoals resourceplanning, productieplanning, dramaschema’s, scriptwriting, budgettering & controle, audities & casting en nog veel meer, waardoor operationele managers real-time controle en inzicht krijgen in elke fase van de productie.

“Hoewel puntoplossingen specifieke uitdagingen aanpakken, ontbreekt het de sector nog steeds aan een uniforme standaard die alle aspecten van productiebeheer naadloos integreert,” zegt Christophe Haan (CEO). “dzjinius helpt productiemanagers om los te breken van verouderde tools zoals Excel en biedt één enkele bron van waarheid waar creatieve excellentie en winstgevendheid hand in hand gaan.”

Meer dan een naamsverandering positioneert dzjinius zich als de cockpit voor productie-operaties — waar managers, leveranciers en freelancers moeiteloos samenwerken. De nieuwe identiteit weerspiegelt de missie van het platform: teams inzicht geven in elk bewegend onderdeel in elke fase van de productie, vooral in veeleisende omgevingen. De rebranding gaat gepaard met een vernieuwde visuele identiteit en een verbeterde productervaring — waarmee dzjinius zijn voortdurende toewijding aan innovatie in alle segmenten van de productie-industrie onderstreept.