L-Acoustics primeur voor IventRent

Dinsdag 4 juni 2019
IventRent heeft de allereerste L-Acoustics ARCS A15 sets toegevoegd aan hun assortiment. De toevoeging bestaat uit zowel A15 Wide als A15 Focus, maar ook KS28 subs en X15 monitors. Het A15 systeem is schaalbaar en kan derhalve makkelijk ingezet worden op de kleine maar ook de middelgrote producties. Mede-eigenaar Pim Butte licht toe: “Voorheen moesten we snel de stap maken naar een K2 line-array, maar nu hebben we een mooi systeem wat er tussenin past. Door de beperkte omvang van de kasten zijn ze echter ook toepasbaar op diverse tours, zoals de Bolle Jan Show.”

IventRent heeft voor ARCS A15 gekozen zonder het eerst te beluisteren. “L-Acoustics is een A-merk dat uitsluitend producten levert van hoge kwaliteit. Op basis van de specificaties wisten we zonder twijfel dat ARCS A15 perfect bij ons past. Vervolgens hebben we met diverse partijen om de tafel gezeten, en hebben we ervoor gekozen om zaken te doen met Fairlight. De samenwerking tussen ons en Fairlight is goed en we waarderen de fijne service. Daarnaast kon de volledige set snel geleverd worden, waardoor we op tijd waren voor een belangrijke productie”, aldus Barry van Rooijen (mede-eigenaar IventRent).

De ARCS A15 systemen zullen de komende zomerperiode vrijwel continu onderweg zijn. Zowel dry-hire als de grotere festivals, en concerten zoals het Havenfestival en het Spaarnestad Concert.