AV&E Spotlight (Afl. 5) – Vereniging Technisch Toeleveranciers Evenementen

Vrijdag 26 februari 2021
In mei vorig jaar (in de eerste lockdown) werd de Vereniging Technisch Toeleveranciers Evenementen (VTTE) opgericht. Een initiatief van een groep ondernemers die de noodzaak zag tot het verenigen van bedrijven die zich specifiek met de levering van AV-equipment bezighouden. De VTTE behartigt de belangen van de technisch toeleveranciers in de publieke-, culturele- en zakelijke evenementenbranche. De vereniging kende een vliegende start en telde in een maand tijd al zo’n tweehonderd leden. Secretaris Peter Peereboom (zelf technisch producent) en voorzitter Gert-Jan Gomes (DSL Geluids- en Lichtverhuur) schoven aan bij John Huijbregts om te vertellen over het belang van de vereniging, de stand van zaken in de branche en de verwachtingen voor de toekomst. Met grote dank aan o.a. Martijn Satter (Relight Group B.V.) voor studio, decor, geluid en licht en John Huijbregts (DutchMulticam).