Easy at Work is nu EASY Eventcrew

Donderdag 26 november 2015
De technische personeelsleverancier voor de evenementenindustrie bestaat dit jaar 12½ jaar en is de afgelopen jaren zeer snel gegroeid. Dat was aanleiding voor een update van de naam en huisstijl. Het jubileum en de snelle ontwikkeling de afgelopen jaren was voor de personeelsleverancier van festivals, concerten en andere evenementen reden om eens goed in de spiegel te kijken. “Wij zien dan hoe onze branche verandert, waar wij nu staan en dat onze ambities onverminderd groot zijn”, zegt eigenaresse Liza Engelbertink.


“Daarbij hoort een aangescherpte naam en huisstijl, waarmee wij weer 12½ jaar vooruit kunnen in de evenementenbranche.”

De personeelsleverancier heeft de afgelopen jaren een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt: professioneel en qua omvang. Het aantal klanten en medewerkers is daarbij in vijf jaar verdubbeld. De medewerkers zijn actief als podiumbouwers, sitecrew of bijvoorbeeld technicus voor licht, geluid en video. “Onze omvang en naam zijn veranderd, maar verder blijven wij gewoon doen wat klanten en medewerkers de laatste jaren van ons gewend zijn. Heel vertrouwd”, zegt de oprichtster.

In de dienstverlening door heel Nederland staan kwaliteit, betrouwbaarheid én veilig werken al centraal sinds de oprichting in 2003. Engelbertink: “Wij zijn en blijven EASY voor organisatoren en leveranciers van events die kiezen voor onze gekwalificeerde crew. Die kernwaarden zijn voortaan ook terug te zien in onze huisstijl, bedrijfskleding en op onze vernieuwde website.”

EASY Eventcrew is actief door heel Nederland en heeft vestigingen in Amsterdam en Kesteren.
Meer informatie via: www.easyeventcrew.nl