Avonic start samenwerking met Congress Rental Network (CRN)

Dinsdag 23 juni 2020
Avonic is verheugd om te delen dat het bedrijf nu een officiële partner is van het Congress Rental Network (CRN). Het CRN-netwerk is wereldwijd actief en bestaat uit 45 onafhankelijke bedrijven voor audiovisuele conferencing-oplossingen in 43 landen op 5 continenten. Alle aangesloten bedrijven delen de unieke visie van CRN, namelijk het bieden van het hoogste niveau van kwaliteit en service op AV gebied voor elk congres, congres, vergadering of evenement dat gebruik maakt van de nieuwste Bosch Conferencing Equipment.

CRN-leden waren verantwoordelijk voor conferentietechnologie tijdens enkele van 's werelds grootste congressen en evenementen. Te midden van de huidige COVID-pandemie doen ze er alles aan om hun klanten met elkaar in contact te houden via videoverbindingen. De technische facilitering van een congres met zowel on-site als online streaming aanwezigheid van afgevaardigden staat voor veel uitdagingen, maar de leden van de CRN bewijzen dat het mogelijk is. Onlangs zijn Avonic CM70 PTZ-camera's gebruikt voor de registratie van het Kroatische EU-voorzitterschap en voor de NATO Military Committee conference in Slovenië. Met name de low-latency eigenschappen van deze in Nederland ontworpen cameratechnologie waren hierbij doorslaggevend.

"Onze samenwerking met het Congress Rental Network geeft ons unieke operationele inzichten in de technische eisen en ontwikkelingen voor congresapplicaties, waardoor we ons aanbod van camera's en aanverwante producten verder kunnen verbeteren. Deze partnerschappen bevestigen opnieuw onze toewijding aan conferentie- en congresoplossingen, die momenteel al een aanzienlijk deel van ons klantenkring uitmaken. We kijken uit naar onze samenwerking met het CRN-netwerk!", aldus een trotse Walter Harrewijn, algemeen directeur Avonic.