Roger Meijer naar The Support Group

Maandag 12 februari 2024
Roger Meijer gaat werken bij The Support Group. Hij komt over van See Tickets (voorheen bekend als Paylogic), waar hij recentelijk de rol van CTO vervulde. Vanaf heden zal Meijer werkzaam zijn als CTO binnen The Support Group, waar hij verantwoordelijk is voor het digitaliseren van het landschap. Gedurende 10 jaar was Roger Meijer werkzaam bij See Tickets, voorheen bekend als Paylogic, waar hij verschillende functies bekleedde met een constante focus op product en techniek. Bij See Tickets was hij verantwoordelijk voor innovatie, ontwikkeling en onderhoud van het ticketingsysteem dat gebruikt wordt door talloze grote internationale evenementen, artiesten en poppodia, waaronder Tomorrowland, Defqon.1, Andre Rieu en Paradiso. De afgelopen 5 jaar vervulde hij de rol van CTO, waarbij hij gedurende de laatste 3 jaar tevens als CO-CEO fungeerde na de overname door Vivendi.

Meijer kijkt uit naar zijn functie: ‘’Na betrokken te zijn geweest bij verschillende projecten binnen The Support Group, kijk ik er enorm naar uit om mijn bijdrage breder te kunnen leveren. Met veel bekende gezichten, interessante bedrijven en partners, inspirerende doelen en talrijke digitale mogelijkheden, is het een vertrouwde omgeving. Ik hoop mijn ervaring te kunnen delen met de diverse bedrijven binnen de groep en dat technologie een essentiële rol zal spelen in de toekomstplannen.’’

Joris Joosen van The Support Group vindt de komst van Roger een waardevolle aanvulling op het team: "Ik ken Roger nog uit de tijd dat we samen de hele wereld over reisden voor de Sensation-evenementen. Daar hebben we door probleemoplossend te denken vaak
onmogelijke dingen mogelijk gemaakt. Met Rogers kijk op en kennis van zaken met betrekking tot digitaal en technologie hoop ik dat we binnen onze bedrijven de juiste stappen voorwaarts kunnen zetten. Samen met Roger willen we als groep de razendsnelle ontwikkelingen in de techwereld blijven bijbenen."