TradeCast TV: Opnieuw scoren in Las Vegas
In een wereld waarin televisie kijken steeds digitaler wordt, blijft de manier waarop nieuwe tv-uitvindingen worden gepresenteerd nog lekker analoog: lang leve de typisch Amerikaanse trade show. Een beurs zoals de NAB Show - die jaarlijks in april gehouden wordt in hartje Las Vegas - is dan ook het Mekka voor techbedrijven die zich specialiseren in video content. Het Zwolse bedrijf TradeCast TV, dat op maat gemaakte, interactieve tv-zenders levert als SaaS-licentie, stond in april voor de tweede keer op de NAB Show en kijkt terug op een drukke week vol successen.
AV-Entertainment Nr2 2018
» TradeCast TV: Opnieuw scoren in Las Vegas
» NAB 2018
» Trend op NAB: Cloud is wat de klok slaat
» DBSE intergreert met DigiNet
» Hollandse Avond NAB 2018
» Ferry van Beek (AllMusic Publishing): "Het werk is compleet veranderd"
» OSRAM zet Songfestival in het licht
» Songfestival vertrouwt op Sennheiser
» De virtuele studio: van groen scherm tot hologram
» Data Rescue Service: Redder in nood
» General Device Type Format
» Grote zaal De Blauwe Kei volledig led: Ontdekkingstour
» Stand van zaken: lichttafels in 2018
» VVEM pleit voor gedegen informatie over bliksembeveiliging
» Tienjarig SQuare op Paaspop: "Flinke slagen gemaakt"
» Livetime Productions en Unlimited Productions samen verder: krachten gebundeld
» Prolight + Sound 2018 - Nabeschouwing
» Indrukwekkend: Cirque Robe
Lees volledige uitgave online