SmartRadio – 'radio as a service'
Mediabedrijven bevinden zich in transitieprocessen waarbij ze inspelen op werken vanuit merk- en contentbeleving. De traditionele technische backend stelt mediabedrijven echter niet meer in staat om optimaal in contact te blijven met hun doelgroep. In toenemende mate neemt hun doelgroep de content online tot
zich. Veelal ontbreekt het aan mensen en (financiële) middelen om een transitie mogelijk te maken. Een transitie die extra lastig is, omdat het voorlopig én én zal zijn, want de traditionele methode van mediaconsumptie blijft erg belangrijk. Dát is het punt waarop Broadcast Partners kan helpen met SmartRadio.
AV-Entertainment Nr2 2019
» De vele gezichten van The Voice van Vlaanderen
» Datavideo op NAB 2019
» Verslag NAB 2019
» Panasonic NAB Highlights
» SmartRadio – 'radio as a service'
» Stand van zaken: NLE trends
» KVM-specialist IHSE: sleutelrol in e-Sports evenement
» OSRAM verlicht Eurovisie Songfestival 2019
» Introductie JBL VTX A8: indrukwekkend
» Highlite completeert volledige theaterserie Signature: aangename kennismaking
» Harmonic Design Demo Dag: compacte krachtpatsers
» Led-technologie uit Duitsland: bewegend licht in het topsegment
» Verslag Prolight + Sound 2019
» Masters of Hardcore – Vault of Violence
» Verkoop Sound and Light Import en Production Partners: "Het voelt vooral heel goed"
» The Passion drijft op pontons van Van Schie: fundament van het evenement
Lees volledige uitgave online
