De immersive tv-studio: VR, AR en MR bij tv-shows en broadcasting
Virtual, Augmented en Mixed reality rukken op bij de broadcaststudio- en stagescene. Het stadium van de alleen virtuele grafische 2D of 3D decors is al lang gepasseerd. Het gaat nu om echt onderdompelende en interactieve realistische ervaringen bij toeschouwers en een geheel nieuwe vorm van storytelling. Een evolutionaire technische broadcastsprong vooruit, die ook wel eens de tv-show opnieuw zou kunnen uitvinden.
AV-Entertainment Nr3 2019
» Jim Mattheus over het licht van ‘Is Er Een Dokter In De Zaal?’
» Column John Huijbregts: Van hobby naar beroep
» Tweestrijd: storytelling versus innovatie in broadcast
» Column Bagiyo van der Leemputte: Flirten met de camera
» De immersive tv-studio: VR, AR en MR bij tv-shows en broadcasting
» Videotips van DroneHeroes: 'Kennis en creativiteit zijn doorslaggevend'
» VR-50HD MK II Multi-Format AV Mixer: nóg meer functies
» Spektakel-musical 40-45 – Achter de schermen bij megaproductie
» Kenners over akoestische oplossingen
» Audio Solvation: Frisse wind met veel ervaring
» Altijd nieuws bij AED
» Herpositionering na fusie Unlimited Productions en Livetime Productions
» Productieverslag: Harmony of Hardcore & 7th Sunday Festival
» Livingprojects: 'ADD WOW' als hoger doel
» Paul Duwel en de Yamaha PM7: 'Nieuw gereedschap bij Borsato in De Kuip'
» Marco Borsato: AR-extase - groots in De Kuip
Lees volledige uitgave online