Sportbroadcasting - stand van zaken
De markt voor producties van sportuitzendingen is sterk in beweging, zowel op het gebied van veranderende gebruikstrends als de ondersteunende technologieën. Midden in de belangstelling staan bij de trends OTT, e-sports, dedicated sportcontent, sport staging, mobiele (verticale) weergave en maatschappelijk verantwoord. Bij de techniek draait het vooral om Replay, Rewind, slow/super motion en VR/AR en AI.
AV-Entertainment Nr4 2019
» De uitrusting van cameraman Roger van Zaal: "In ENG-stijl de wereld over"
» Column John Huijbregts: Jetlag
» Voorbeschouwing IBC 2019
» Augmented Reality voor Volkswagen en Porsche
» Pixelpraat: Arnout van der Hoek over beeldverhoudingen
» Sportbroadcasting - stand van zaken
» ADDERLink™ Infinity voor Videohouse: 'Perfecte oplossing'
» Hartje zomer, volle zalen: Paw Patrol Live!
» Riedel intercomsysteem in de Munt in Brussel
» Weloverwogen projectorkeuze bij Musis & Stadstheater Arnhem
» AUDAC ATEO Series: Belgisch ontwerp met een Nederlands tintje
» Het licht van de Gentse Feesten: 'Veelzijdig als de feesten zelf'
» The Good Guyz: één park, twee weekenden, drie festivals
» MHB zet vol in op video: High-end led-schermen op Glemmer Beach
» WE ARE THE NIGHT: 'Met gerichte content je waarde vergroten’
Lees volledige uitgave online
