WE ARE THE NIGHT: 'Met gerichte content je waarde vergroten’
Afgelopen voorjaar verscheen een openhartige documentaire rondom het tienjarig bestaan van ‘WE ARE THE NIGHT’. In de documentaire is te zien hoe het bedrijf is ontstaan vanuit partywebsite Superfeesten.nl en door de jaren heen uitgroeide tot de absolute pionier van de aftermovies. Tegenwoordig is het bedrijf als volwaardig contentmarketingbureau veel meer dan dat, zo blijkt in gesprek met eigenaar Wilco Jung: “We hebben onszelf opnieuw uitgevonden.”
AV-Entertainment Nr4 2019
» De uitrusting van cameraman Roger van Zaal: "In ENG-stijl de wereld over"
» Column John Huijbregts: Jetlag
» Voorbeschouwing IBC 2019
» Augmented Reality voor Volkswagen en Porsche
» Pixelpraat: Arnout van der Hoek over beeldverhoudingen
» Sportbroadcasting - stand van zaken
» ADDERLink™ Infinity voor Videohouse: 'Perfecte oplossing'
» Hartje zomer, volle zalen: Paw Patrol Live!
» Riedel intercomsysteem in de Munt in Brussel
» Weloverwogen projectorkeuze bij Musis & Stadstheater Arnhem
» AUDAC ATEO Series: Belgisch ontwerp met een Nederlands tintje
» Het licht van de Gentse Feesten: 'Veelzijdig als de feesten zelf'
» The Good Guyz: één park, twee weekenden, drie festivals
» MHB zet vol in op video: High-end led-schermen op Glemmer Beach
» WE ARE THE NIGHT: 'Met gerichte content je waarde vergroten’
Lees volledige uitgave online