Veel bereikt, maar we zijn er nog niet: Live streaming
Toegang tot live streams is welhaast een tweede natuur van kijkers en luisteraars geworden. Dit zowel op de traditionele tv als snel oprukkende social media-devices en -platforms. Live streaming bij broadcast, evenementen, VR/AR/MRproductie, e-sports en e-gaming bepaalt in toenemende mate het engagement met de afnemers. Deze stellen ook steeds hogere eisen aan kwaliteit en interactie van de gestroomde AV-content. Technisch gezien is het allemaal nog niet helemaal perfect en gemakkelijk en dat maakt live streaming tot een ware uitdaging voor de industrie.
AV-Entertainment Nr6 2019
» Grafisch Lyceum Rotterdam - The Creative World of Video Design
» De uitrusting van Jorrit Pit (Aeriallive Productions)
» NDI - video over IP: scala aan nieuwe mogelijkheden
» Voorbeschouwing: ISE 2020
» Muzieklabel Blinq: 'Hybrid Indie Music' van Hollandse bodem
» Column John Huijbregts: Geloof
» Goed huwelijk: mediatechnologie & Helukabel
» Anastasia de Musical: video als toverwoord
» Sotesa en CHAUVET Professional: brug tussen oud en nieuw NTGent
» Voorbeschouwing CUE2020
» AED Customer Nights: AED Audio als grote nieuws
» Topproductie áchter de douane: KLM 100 jaar
» Stand van zaken: decor op evenementen
» Le Connecteur en Securityrental.nl slaan handen ineen: veilligheidspact
» Veel bereikt, maar we zijn er nog niet: Live streaming
Lees volledige uitgave online