Muzieklabel Blinq: 'Hybrid Indie Music' van Hollandse bodem
In de vijf jaar na de oprichting van productiemuzieklabel Blinq hebben Ferry van Beek (All Music Publishing) en Sander Kerklaan (Evertone Music) 87 albums uitgebracht. Zenders als MTV, E! en NBC (o.a. Jimmy Fallon) en merken als Hyundai, Samsung en Pepsi prijken op de wereldwijde klantenlijst en dus mag gerust gezegd worden dat de onderscheidende aanpak en het harde werken van het duo vruchten begint af te werpen. “En daar zag het na het eerste jaar nog niet eens zo naar uit”, aldus Ferry van Beek.
AV-Entertainment Nr6 2019
» Grafisch Lyceum Rotterdam - The Creative World of Video Design
» De uitrusting van Jorrit Pit (Aeriallive Productions)
» NDI - video over IP: scala aan nieuwe mogelijkheden
» Voorbeschouwing: ISE 2020
» Muzieklabel Blinq: 'Hybrid Indie Music' van Hollandse bodem
» Column John Huijbregts: Geloof
» Goed huwelijk: mediatechnologie & Helukabel
» Anastasia de Musical: video als toverwoord
» Sotesa en CHAUVET Professional: brug tussen oud en nieuw NTGent
» Voorbeschouwing CUE2020
» AED Customer Nights: AED Audio als grote nieuws
» Topproductie áchter de douane: KLM 100 jaar
» Stand van zaken: decor op evenementen
» Le Connecteur en Securityrental.nl slaan handen ineen: veilligheidspact
» Veel bereikt, maar we zijn er nog niet: Live streaming
Lees volledige uitgave online
