Employer branding: hulpmiddel in jacht naar talent
Nu het goed met de economie gaat, neemt het aantal vacatures enorm toe. Bedrijven moeten steeds meer met elkaar concurreren voor de beste kandidaten. Dit geldt ook voor de audiovisuele branche. Met name technici zijn zeer gewild en schaars. Employer branding helpt bedrijven bij het vinden en binden van talentvol personeel. Maar wat is employer branding eigenlijk? Noortje Hendrikx, manager Tentoo HR, legt het uit
AV-Entertainment Nr2 2017
» D&MS bouwt Radio Huis voor NPO
» Voorbeschouwing AV Festival 2017
» NAB 2017
» Studioverlichting voor TV en film
» Opkomst van LED in de studio, de visie van Controllux
» BBP Light over studioverlichting
» Yamaha Nuage in SMP Amsterdam
» Pro video over IP
» Riedel introduceert Bolero: game-changer
» SSL L200: compacte alleskunner
» Terugblik Prolight + Sound
» Shure introduceert Axient Digital Wireless
» Gezinsuitbreiding: nieuwe generatie K-serie van QSC
» IJspaleis Ahoy: KPN ISU WK Shorttrack 2017
» Stand van zaken: podiumbouw
Lees volledige uitgave online
Alle edities
Employer branding: hulpmiddel in jacht naar talent
Nu het goed met de economie gaat, neemt het aantal vacatures enorm toe. Bedrijven moeten steeds meer met elkaar concurreren voor de beste kandidaten. Dit geldt ook voor de audiovisuele branche. Met name technici zijn zeer gewild en schaars. Employer branding helpt bedrijven bij het vinden én binden van talentvol personeel. Maar wat is employer branding eigenlijk? Noortje Hendrikx, manager Tentoo HR, legt het uit |