AV-Entertainment Nr5 2022
AV-Entertainment Nr4 2022
AV-Entertainment Nr3 2022
AV-Entertainment Nr2 2022
AV-Entertainment Nr1 2022
AV-Entertainment Nr6 2021
AV-Entertainment Nr5 2021
AV-Entertainment Nr4 2021
AV-Entertainment Nr3 2021
AV-Entertainment Nr2 2021
AV-Entertainment Nr1 2021
AV-Entertainment Nr6 2020
AV-Entertainment Nr5 2020
AV-Entertainment Nr4 2020
AV-Entertainment Nr3 2020
AV-Entertainment Nr2 2020
AV-Entertainment Nr1 2020
AV-Entertainment Nr6 2019
AV-Entertainment Nr5 2019
AV-Entertainment Nr4 2019
AV-Entertainment Nr3 2019
AV-Entertainment Nr2 2019
AV-Entertainment Nr1 2019
AV-Entertainment Nr6 2018
AV-Entertainment Nr5 2018
AV-Entertainment Nr4 2018
AV-Entertainment Nr3 2018
AV-Entertainment Nr2 2018
AV-Entertainment Nr1 2018
AV-Entertainment Nr6 2017
AV-Entertainment Nr5 2017
AV-Entertainment Nr4 2017
AV-Entertainment Nr3 2017
AV-Entertainment Nr2 2017
AV-Entertainment Nr1 2017
AV-Entertainment Nr6 2016
AV-Entertainment Nr5 2016
AV-Entertainment Nr4 2016
AV-Entertainment Nr3 2016
AV-Entertainment Nr2 2016
AV-Entertainment Nr1 2016
AV-Entertainment Nr6 2015
AV-Entertainment Nr5 2015
AV-Entertainment Nr4 2015
AV-Entertainment Nr3 2015
AV-Entertainment Nr2 2015
AV-Entertainment Nr1 2015
AV-Entertainment Nr6 2014
AV-Entertainment Nr5 2014
AV-Entertainment Nr4 2014
AV-Entertainment Nr3 2014
AV-Entertainment Nr2 2014
AV-Entertainment Nr1 2014
AV-Entertainment Nr6 2013
AV-Entertainment Nr5 2013
AV-Entertainment Nr4 2013
AV-Entertainment Nr3 2013
AV-Entertainment Nr2 2013
AV-Entertainment Nr1 2013
AV-Entertainment Nr6 2012
AV-Entertainment Nr5 2012
AV-Entertainment Nr4 2012
AV-Entertainment Nr3 2012
AV-Entertainment Nr2 2012
AV-Entertainment Nr1 2012
AV-Entertainment Nr6 2011
AV-Entertainment Nr5 2011
AV-Entertainment Nr4 2011
AV-Entertainment Nr3 2011
AV-Entertainment Nr2 2011
AV-Entertainment Nr1 2011
AV-Entertainment Nr6 2010
AV-Entertainment Nr5 2010
AV-Entertainment Nr4 2010
AV-Entertainment Nr3 2010
AV-Entertainment Nr2 2010
AV-Entertainment Nr1 2010
AV-Entertainment Nr6 2009
AV-Entertainment Nr5 2009
AV-Entertainment Nr4 2009
AV-Entertainment Nr3 2009
AV-Entertainment Nr2 2009
AV-Entertainment Nr1 2009
AV-Entertainment Nr6 2008
AV-Entertainment Nr5 2008
AV-Entertainment Nr4 2008
AV-Entertainment Nr3 2008
AV-Entertainment Nr2 2008
AV-Entertainment Nr1 2008
AV-Entertainment Nr6 2007
AV-Entertainment Nr5 2007
AV-Entertainment Nr4 2007
AV-Entertainment Nr3 2007
AV-Entertainment Nr2 2007
AV-Entertainment Nr1 2007
AV-Entertainment Nr6 2006
AV-Entertainment Nr5 2006
AV-Entertainment Nr4 2006
AV-Entertainment Nr3 2006
AV-Entertainment Nr2 2006
AV-Entertainment Nr1 2006
AV-Entertainment Nr1 2005

Adam Hall Group: veel nieuws op Prolight + Sound

Magazines | AV-Entertainment Nr2 2022


Actueel

Adam Hall Group:
Veel nieuws op Prolight + Sound

Adam Hall Group heeft Prolight + Sound aangegrepen om veel nieuws te presenteren. Zowel op de stand van Adam Hall zelf als op die van haar merken Cameo en LD Systems waren nieuwe producten te bewonderen voor stage, theater, architectuur en broadcast.  “De herstart van de evenementenindustrie is eindelijk begonnen en we kunnen niet wachten om die actief mee vorm te geven”, aldus Markus Jahnel (COO Adam Hall Group) 

Bij LD Systems ging het om een nieuwe mijlpaal in de geschiedenis van het merk: een schaalbaar systeem dat in de verhuurmarkt volgens eigen zeggen een nieuwe standaard zet op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit. Of zoals ze zelf zeiden: “Met ‘slechts’ één nieuw product tonen we hier toch héél veel nieuws.”

Cameo OTOS H5
Qua aantal nieuwe producten was bij Cameo veel te zien. Zo was er de Cameo OTOS H5, waarmee het merk rechtstreeks tegemoetkomt aan de behoeften van lichtontwerpers en verhuurbedrijven die een volledig ‘road- en rider-ready’ beam spot wash hybrid moving head in hun portfolio nodig hebben. Naast het gebruik in grote zalen is de OTOS H5 - met zijn hoge lichtopbrengst (19.000 lm) en IP65-certificering - vooral indrukwekkend in buitentoepassingen zoals openluchtconcerten en festivals. Deze uiterst flexibele 3-in-1 spot combineert een krachtige licht- en effectoutput met een laag gewicht van slechts 33 kg. Hiermee is de OTOS H5 momenteel het lichtste product in zijn prestatieklasse. NicLen B.V. heeft de OTOS H5 inmiddels in flinke aantallen beschikbaar in het dry hire-assortiment.

Cameo P2
Met de Cameo P2-serie toonde Cameo haar eerste profielspots voor professionele theater-, televisie- en eventtoepassingen. De serie omvat LED profielspots in Tungsten, Daylight en Full-Colour (RGBAL) uitvoering met zeer hoge CRI (96) en TLCI waarden voor een natuurgetrouwe kleurweergave. Met een lichtopbrengst van 15.000 lumen zijn de P2-modellen een goede vervanging voor conventionele 1iW profielspots. Voor draadloze bediening via W-DMX kunnen de P2-profielen worden uitgerust met een Cameo iDMX STICK.

Cameo LUXIS
Naast de P2-serie was bij Cameo ook de LUXIS FC te zien. Uitgerust met een 200 Watt RGBAKX 6-in-1 COB LED, biedt hij een uitstekende kleurweergave (CRI > 92), gecombineerd met een hoge lichtopbrengst (7.750 lumen). Hij is zowel geschikt voor de verhuurmarkt als voor gebruik in theaters en op beurzen. Dankzij het innovatieve QuickChange-mechanisme voor snelle en eenvoudige lenswisselingen kan de stralingshoek van de LED-spot worden aangepast zonder apart gereedschap. Voor draadloze DMX-besturing kan de LUXIS FC ook worden uitgerust met de optionele Cameo iDMX STICK. Bovendien maakt de gepatenteerde SPIN16-technologie een snelle en flexibele montage mogelijk op basis van de 16 mm tv-spie die in de montagebeugel is geïntegreerd.

Cameo STUDIO PAR G2
Tot slot presenteerde Cameo een nieuwe generatie van de STUDIO PAR serie. De serie omvat de modellen STUDIO PAR 4 G2, STUDIO PAR 6 G2 en STUDIO PAR TW G2 en is gericht op verhuurbedrijven, kleinere theaters en DJ's die op zoek zijn naar een veelzijdige allround LED PAR-armatuur op het snijvlak van lichttechnologie. Zelfs in de kleinste versie (STUDIO PAR 4 G2) maakt de G2-serie indruk met geïntegreerde full colour menging, terwijl de STUDIO PAR 6 G2 de mogelijkheden nog verder uitbreidt met de kleur- en lichtvarianten Amber en UV. De nieuwe STUDIO PAR G2-serie wordt gecompleteerd door de STUDIO PAR TW G2 tunable white-variant, die is uitgerust met 12 witte licht-LED's. Naast optionele draadloze DMX-besturing via de Cameo iDMX STICK, is de nieuwe G2-serie compatibel met de gepatenteerde SPIN16-technologie.



 
Algemene voorwaarden | privacy statement