ONA Group: 'Met vereende krachten naar onvergetelijke herinneringen'
Dutch7, The Suppliers en NoName Group hebben hun krachten gebundeld en gaan voortaan door het leven als ONA Group - een groep van gedreven denkers, doeners en gespecialiseerde labels met een jarenlange ervaring en kennis op het gebied van technische productie, site productie, event management, veiligheid, crowd management en vergunningstrajecten. "Met behulp van geavanceerde technische ondersteuning en passie voor realisatie, of het nou om publieksevenementen of zakelijke evenementen gaat, creëren we momenten die in het geheugen gegrift staan", aldus mede-eigenaar Iko Claassens.
AV-Entertainment Nr3 2023
» Achtste editie voor Dutch Media Week: media in de spotlights
» Toen en nu: de Tour de France in huis
» Update voor Brusselse studio's VRT: DHD-gebaseerde audioconsoles
» De uitrusting van Job Scholtze: "Een steadicam is nog steeds het beste"
» Stand van zaken: draadloze intercom
» Licht en sfeer vallen samen op Nerdland: organisch geheel
» Yamaha lanceert DM7-serie: Japanse goed-nieuws-show in Londen
» Stand van zaken: lichttafels
» Nieuwe toppers van Digital Projection
» Ondernemersadvies Rentman: grotere uitdagingen in het magazijn
» Lichtontwerper Jeff Ravitz over tour Bruce Springsteen: "De magie is alleen maar sterker geworden"
» Nieuwe thuishaven én investeringen voor MHB: volle kracht vooruit!
» Nieuwe gezichten, vertrouwd gevoel: Vestrock 2023
» ONA Group: 'Met vereende krachten naar onvergetelijke herinneringen'
» Vertrouwde naam, nóg meer mogelijkheden: de transitie van Rentman
Lees volledige uitgave online
Alle edities
ONA Group: 'Met vereende krachten naar onvergetelijke herinneringen'
Dutch7, The Suppliers en NoName Group hebben hun krachten gebundeld en gaan voortaan door het leven als ONA Group - een groep van gedreven denkers, doeners en gespecialiseerde labels met een jarenlange ervaring en kennis op het gebied van technische productie, site productie, event management, veiligheid, crowd management en vergunningstrajecten. “Met behulp van geavanceerde technische ondersteuning en passie voor realisatie, of het nou om publieksevenementen of zakelijke evenementen gaat, creëren we momenten die in het geheugen gegrift staan”, aldus mede-eigenaar Iko Claassens. Dutch7, The Suppliers en NoName Group zijn (of eigenlijk ‘waren’) drie toonaangevende spelers in de evenementenbranche, ieder met hun eigen expertises en specialismen op het gebied van conceptontwikkeling, technische productie en site productie, facilitaire invulling en aankleding van evenementen. Nu zijn al die expertises en specialismen dus samengevoegd onder één nieuwe en krachtige noemer, die uit vijf pijlers bestaat: ONA Productions, ONA Supplies, ONA Concepts, ONA Venues en ONA Art. “We staan met onze groep niet alleen voor de transformatie van concept naar concreet uitvoerbare plannen, maar zorgen ook voor de uiteindelijke realisatie ervan. Van losse elementen tot complete end-to-end oplossingen”, vertelt Iko Claassens, die samen met Rutger van Uden eigenaar is van ONA Group. “We hebben de overtuiging dat vrijwel elk idee realiseerbaar is en vanuit die gedachte zullen we uitdagingen omarmen en streven naar grensverleggende prestaties.” De pijlers Vanaf nu worden de producties van bekende evenementen als Kingsland Festivals, Don’t Let Daddy Know, Martin Garrix ADE en Royal Park Soestdijk ondergebracht in ONA Productions. ONA Supplies is de facilitaire inkooporganisatie die opdrachtgevers niet alleen toegang biedt tot een groot netwerk van leveranciers, maar hen ook in staat stelt om scherpe tarieven te hanteren door middel van duurzame relaties met toeleveranciers. ONA Concepts ontwikkelt eigen evenementenconcepten, waaronder Winter Village in Laren en Amstelveen, en wordt in 2024 verder uitgebreid. ONA Group is daarnaast ook eigenaar van Het Dikke Torentje, een rijksmonument en veelzijdige evenementenlocatie in Eemnes, dat onder ONA Venues valt. Tot slot is er de nieuwe bedrijfstak ONA Art, waar het management verzorgd wordt van getalenteerde (beeldend) kunstenaars. Uitbreiding managementteam De gehele lancering en rebranding naar ONA Group werd geleid door Managing Director Michael van Essen, die sinds januari 2023 samen met eigenaren Rutger van Uden en Iko Claassens het managementteam vormt. Hun gezamenlijke visie en expertise draagt bij aan de verdere groei en innovatie van ONA Group – ‘the excitement engineers’. Rutger van Uden toont zich uiteraard verheugd: “Ik ben ervan overtuigd dat ONA Group de business van onze partners langdurig versterkt, hun ambities in de spotlight zet en de harten verovert van alle deelnemers, fans en bezoekers. ONA Group heeft de mensen, de middelen én de venues om van ieder bijzonder evenement een magische en onvergetelijke beleving te maken.” Nieuw kantoorpand ONA Group heeft inmiddels haar intrede genomen in een gloednieuw en klimaatneutraal bedrijfspand op bedrijventerrein Soestdijkse Grachten in Soest. De officiële opening vond op 30 juni plaats in het bijzijn van relaties, collega’s, familie en vrienden. Het pand werd geopend en het nieuwe merk geïntroduceerd door eigenaren Claassens en Van Uden. “Wij zijn trots op dit nieuwe krachtige collectief en zijn ervan overtuigd dat we met ONA Group een begrip worden in de evenementenbranche”, reageerde van Essen. “Wij geloven in de kracht van evenementen die inspireren, motiveren en verbinden en bieden met ONA een totaalbeleving, die bijzondere momenten tot leven brengt en onvergetelijke herinneringen creëert.”
|